tisdag 15 december 2009

Synd om mig

Jag tror jag är utbränd. Nästan. Utmattad i alla fall. Efter en natt som inkluderade sova -vakna - sova från halv tolv, svimmningsanfall vid klockan två och tre, grötkok klockan tre och en fem ton tung kropp så kom jag inte upp imorse. Sov därefter till kvart över eleva. Hallelulja! Känner mig lite piggare nu, magen bubblar inte (magkatarr?) och jag har ätit lite utan att känna vämjelse över det, som jag gjort senaste veckan.
Det finns hopp med andra ord...och så två små solstrålar förstås som förgyller allt!

3 kommentarer:

Madde sa...

Hoppas att bästa systern mår bättre snart!!
Skickar massor av krya på dig kramar! Du ska se att till nästa termin är du på fötter igen, starkare än EVER!
Puss

Annie - PD sa...

Så jobbig känsla... :| Var rädd om dig!! Hoppas att allt känns bättre efter lovet.
Stora kramar från oss

Mamibami sa...

Annie och Madde - Tack för fina ord! Lite ledighet gör nog susen och så lite stresshantering på det så ordnar det sig nog. Men det är tufft att jobba heltid med två barn. Kramar till er