söndag 6 december 2009

Dumma mamma

Idag är jag dum, väldigt, väldigt dum. Så dum att hon inte vill vara min kompis, att hon inte tänker prata med mig och att hon inte vill vara min dotter. Som grädde på moset vrålade hon det ute, samtidigt som hon var fullt upptagen med att vrålgråta mitt på gatan. Varför detta? Ja, vi tog fel väg och när vi ändrade oss och lät henne få som hon ville, var det också helt fel.

Jag bara undrar hur det blir när hon är 15, för hon är rätt avancerad i sin argumentation redan. Vojne, vojne...

2 kommentarer:

Madde sa...

Ajdå, låter inge kul. Vi kan gärna låna henne en helg om hon vill så klart så får ni koppla av från utbrott som dessa. Kram

Mamibami sa...

Efter en stund i lugn och ro på sitt rum lugnar hon ner sig och blir åter talbar. Fattar inte att det brinner till i skallen på henne så där ibland. Kanske växer det bort?!

Vi kollar i kalendern efter en lånhelg! Kram