måndag 7 december 2009

Ombytt

Idag är hon from som ett lamm. Hon har ritat teckningar med hjärtan på som jag får när kommer hem. Allt är som vanligt igen...tills nästa gång det brinner i huvudet på henne. Kanske växer det bort för utbrotten kommer inte lika ofta, eller kanske ska jag skicka henne på anger management-kurs?! Allt är säkert som det ska men det är ju inte utan att man undrar .
Eller är det ärftligt? Min fina mamma kom en utläggning, inte bara är vi lika på utsidan, även insidan är slående lika. Sedan började hon mumla något om fritids, morgnar, Helena, gömma cyklar och djävlig unge men jag hörde inte riktigt för det blev nåt brus på linjen. Host, host...

Jaja, ingenting förändrar ju det faktum att hon är världens finaste unge!













3 kommentarer:

Syster M sa...

Haha... Äpplet faller inte långt från trädet... hehe. Puss

Mamibami sa...

Nu förstår jag inte vad du menar!?

Kajsa sa...

TACK för fina ord. Det värmer i mörkret.. Jag gillar din blogg! Kram kram