tisdag 3 mars 2009

Uppdatering

I lördags åkte vi till E-tuna för att hälsa på la familia.
Vi åkte först till Carro och Per där även padre var. Vi fick en väldigt god vegetarisk lasagne och en delikat morotskaka... mmm! Mycket trevligt att träffa dom, det var ett tag sedan.
Därefter for vi vidare till Madde och Gustav för en trerätters middag. Allt var supergott och vi stannade så att tjejerna fick sova några timmar.
På väg därifrån fick jag för mig att O inte behövde ha på sig overallen - dålig idé då det var riktigt kallt...

Söndagen började med frukost hos mami bamis mor och far därefter styrde vi smurfen mot farmor och Kent.
Även detta var lyckat, Ella vägrade sova så vi tog en promenad med henne och då somnade hon direkt och sov som en klubbad säl.

Jag for hem till Liljeholmen på eftermiddagen och är därefter själv hemma resten av veckan, det är rätt tomt hemma...
Alla tjejer är i Eskilstuna och fortsätter uppladdningen inför mormors kalas på lördag.
Jag hörde av Helena idag att på leklandet har de som princip att även ta inträde av barn mellan 0 och 1 år. Det känns lite märkligt att ett litet pyri som sover skall betala inträde, bra att ni stod på er!

Dags för mig att gå och hälla i lite mer rågmöjl och vatten i min surdeg (skall bli surdegsbröd)...

//D

Inga kommentarer: