fredag 13 mars 2009

TGIF

Jag funderade länge och väl vad dessa bokstäver betyder innan jag kom på det. Ella sover nu men O verkar oförsämt pigg så det dröjer nog innan hon hamnar i sängen. Hon och D är på väg till Thailand och lägger sig i solstolar när jag skriver detta. Själv tänker jag lata mig i soffan och dricka lite mer vin. Ja, ni läste rätt. Det blev vinpremiär för min del ikväll, något jag inte räknat med. Behöver jag tillägga att det smakade bra!? Ramos från Portugal blev det. Till det den här smaskiga kycklinggrytan.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ok åker de till Thailand utan er först? Nu är jag inte riktigt med...

Unknown sa...

TGIF vill jag veta vad det är=)

Mamibami sa...

Hej! Vad kul att du hittade hit! TGIF betyder thanks god it´s friday och de har inte åkt till Thailand utan lekte att de gjorde det. Kram H

Unknown sa...

Ja till slut tog jag tag i det! Kom precis på att de nog lekt det, men ibland kan man inte riktigt tänka... Kram J