tisdag 17 mars 2009

Bankiren bakar

Frågan för några dagar sedan var ju vad som låg i bunken? Jag har inte mottagit ett enda förslag - inte bra - så därför ska jag avslöja vad det är. Jo, det här.(pil ner)

Jag antar att bilden inte säger så mycket mer, annat än att ni undrar varför vi har det där, som ser så äckligt, ut i kylen. Faktum är att jag undrade detsamma, men bankiren intygade att det var värt det och förbjöd mig att slänga det.Tur var väl det för det blev till slut det här:



Fint, va? Och mycket gott, med valnötter i.

Han är duktig han, bankiren. Numera helt besatt av att baka bröd. Som t.ex. när vi ska bjuda in till fest om några veckor och då bjuda på snittar. -Kanske vi ska baka brödet till snittarna, föreslår han!!!!! Det ska vi dock inte göra, har jag lyckats övertyga honom om. Vill inte ge er fel intryck att vi har massor av tid att dona i köket plus att det verkligen skulle ta hur mycket tid som helst.

To be continued...

Inga kommentarer: