måndag 30 mars 2009

I´m back with some old stuff...

...från gamla barndomsstaden. Skönt att vara hemma igen kan jag säga. Även fast det alltid är trevligt att åka hem så är det också mycket intensivt. Så E och jag har tagit det lugnt idag, eller så lugnt man kan med en 4-månaders som är rätt otålig av sig. Men, vi har i alla fall hunnit med att fixa en del ärenden inför helgen då vi har dop.

Av en händelse hittade jag, i lördags, en hel kasse med gamla kläder efter mig och syster yster, som jag missade när jag gick igenom allt inför O´s ankomst. Kassen var fylld med värsta fina kläderna. En del redan för smått, annat kommer vi att använda. Det fina är att de flesta plagg var så välbevarade - både i form och färg. Eftersom de har några år på nacken så är de inte röda och rosa utan fint gröna, bruna och orangea. Ett lyft i E´s annars så röd/rosa garderob! Jag blir glad bara av tanken på det!

Inga kommentarer: