söndag 22 mars 2009

Trötter

Det märks att jag inte är van vid att nattsudda för jag känner mig rejält trött idag - trots att jag drack alkoholfritt hela kvällen. Det kanske inte låter så roligt men faktum är att det finns alkoholfria alternativ som är helt ok när det gäller vitt- och mousserande vin, men rödvin är inte så kul. Det smakar som svartvinbärssaft och det är väl inte så kul till en god middag. Men, det var jättetrevligt igår och det var inte bara jag som höll mig vit om jag säger så.
Vid halv 12 tyckte jag att det var dags att dra mig tillbaka då jag skulle upp och amma omk halv 5. Lilla E somnade innan jag åkte, så det blev aldrig något riktigt test för bankiren att ta hand om 2 själv.

Men han har hängt med E en hel del i helgen för jag och O var på kalas idag runt lunchtid. Förbaskat trevligt var det. Nästan lika kul för mig som för O. Alla barnen är så bekanta med alla föräldrar och kommer fram för att prata och visa saker eller få hjälp och det är kul. Mamma M (som vi gästade) är jätteduktig på inredning så jag går alltid därifrån med massor av ideér. Så nu ska jag fixa med en tavla till vår lägenhet. Finaste tyget fick jag tips om. Är det något vi behöver så är det lite på väggarna.
Ha det!

Inga kommentarer: