fredag 6 november 2009

Vill ha!

Hur snygg är inte den här väskan?

6 kommentarer:

Svenskamednina sa...

supersnygg! Var hittade du den?

Såg inte dig på jobbet idag. Har alltid så fullt schema hela fredagen Nonstop mellan 8-14.30.
Hoppas du får en mysig helg!

Anonym sa...

Nu kör vi syrran: http://takeitorleaveit.bloggproffs.se/

Mamibami sa...

Mysan - visst är den. Kan bli din för den netta summan av 10000!

M - jag är PÅ!

Anonym sa...

Danne: Julklappen till Helena är redan fixad ser jag. Skönt! :-)

// Gustav (volvomannen)

Mamibami sa...

Hmmmm, är inte helt övertygad om att väskan är rätt, även om det är en fin vink :-)
Jag tar gärna emot fler tips...


Annars är jag mest upprörd över att Isaksson blev årets målvakt... borde ha blivit Örat...
Icke att förglömma årets försvarare, inget större fel på mellberg men var har han gjort i år??? Fram med Jos istället...

//bankiren

Mamibami sa...

Som du märker försöker han ju skifta fokus på nåt annat än ditt ypperliga förslag, så jag behöver nog lite hjälp som du förstår!