lördag 14 november 2009

Helg

Nu är jag hemma igen efter en snabbvisit till Eskilstuna. Planen var att hälsa på mormor som ramlat och fått en spricka i bäckenet, och därför är hyfsat orörlig. Trots att jag åkte direkt efter jobbet, vid halv 2, så var det massor med trafik och vägarbeten mellan Stockholm och Södertälje, så jag hann inte åka dit. Nedrigt. Bevisar bara att man inte kan göra en sån sak en veckodag. Däremot fick jag och Ella en supertrevlig kväll hos bästa syster och Gustav och det tackar vi för. Det var längesedan jag hade så trevligt och var uppe så länge. Vi måste göra om det snart! Väl hemma satte vi igång med att baka inför Ellas födelsedag. Så skönt att vi hann med allt vi planerat = mindre jobb i veckan.
Någon som tycker att det är gott att slicka rent bunken efter sockerkakssmet.




1 kommentar:

Anonym sa...

Ser fram emot att få smaka av detta! Ser bra ut! /Madde