söndag 15 november 2009

Slappardag

Idag får allt gå på halvfart, känner jag. Lite förkylning på g, trött, dåligt väder och allmän orkeslöshet efter gårdagen. Skaffa strössel blir nog dagens uppdrag, tror jag. Det var riktigt länge sedan jag var hemma utan att göra något, dock. Har lite svårt för det, tänker "ska bara fixa" hela tiden och vips har dagen gått. Problemet är att jag LITE svårt att koppla av om jag vet att det finns massa saker att göra. Störd? Allvarligt skadad i kombination med pedantiskt drag i personligheten gör att det blir jobbigt. Det har blivit värre sen Ella kom.

Ha en trevlig söndag, i alla fall! Det ska vi ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tar det också väldigt lugnt här hemma, idag har jag ont i huvudet och känner mig inte riktigt på G. Hörs i veckan. Kram M

Mamibami sa...

Beror det på gårdagen eller förkylning? Hoppas det blir bättre och att du är bättre på att ta det lugnt än vad jag är. Kramar