tisdag 10 november 2009

Födelsedagar

Herregud, vad gör jag fortfarande uppe? Men jag bara måste skriva listor, planera bakning, tårtor och papperstallrikar till våra kalas, som närmar sig med expressfart. Och så undrar vi vad i hela friden vi ska köpa till vår stora tjej?? Hon har inga särskilda intressen och leker inte speciellt mycket med leksaker om hon får några. Något vi lagt märke till under hösten är att hon gillar att fotografera, så kanske köper vi en kamera. Gäller att hitta en enkel men samtidigt inte för dyr kamera. Hm...tål att tänkas på.

Nu blir det i alla fall sängen och komatillstånd fram till lunch imorgon. Har mitt i alles utvecklingssamtal, så all min "egen" tid går åt till att prata med föräldrar och skriva IUP och åtgärdsprogram. Stress, stress blir det för att hinna förbereda sig till lektionerna. Nu är det i alla fall bara 5 kvar. Och som väl är har jag den här omgången riktigt bra och trevliga föräldrar. We like! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ........................................................................Öh, ja just det, in till sängen också.

Inga kommentarer: