onsdag 1 april 2009

Shoppingtrubbel

Vilket skönt väder vi har fått! Det är rena fröjden att vara ute och promenera och kanske köpa sig en kaffe. Det börjar också bli hög tid att införskaffa mig ett par nya gympadojjor. Problemet är bara att jag aldrig går på stan, inte själv i alla fall. Tänkte på det idag när jag bestämt mig för att köpa ett par nya skor till dopet. Ett par jag gått och tittat på säkert 2 år (modellen alltså). För antingen vill inte E ligga i vagnen och då måste jag bära henne i BB vilket gör det svårt att prova kläder och skor eller så sover hon, kanske lite längre om man har tur, och då blir jag så stressad att hon ska vakna att jag inte kan koncentrera mig. Skadad? Ja.

Det slutade med att 38:orna var alldeles för stora och 37:orna för små. Fan. Får ta mina foppatofflor.

Inga kommentarer: