söndag 19 april 2009

En härlig söndag morgon

Söndagen har börjat bra, jag och tjejerna har hunnit med en del redan.
Solen skiner och det är skönt ute (har redan varit ute och flyttat bilen...) E har varit pigg på morgonen. Jag gjorde gröt åt henne, idag åt hon upp hela smakportionen. Hon gillar att hjälpa till med sin hand (främst den vänstra) att mata in skeden och röra runt gröten i hela ansiktet och munnen! Efter hennes frukost blev det dagens första bad för mig och små tjejerna. O leker att hon sitter i en solstol i badkaret och jag håller i E som sparkar läs masserar O på ryggen och nacken. Ibland brukar även O döpa e, vilket inte alltid är lika uppskattat av den mindre av de två.

E sover nu, vi får se hur länge. Efter det, om någon timme tänkte vi ta med fika och ge oss ut till badbryggan för att sitta i solen och mysa lite innan det är dags för lunch. Vi får se vad vi hittar på mer därefter, jag misstänker att O vill leka med sin nya dockvagn idag också.
// Bankiren

Inga kommentarer: