fredag 24 april 2009

Naturhistoriska


O var ledig från dagis idag och istället åkte vi tunnelbanan till Universitetet och gick på Naturhistoriska museet. Det är ett jättebra museum men O var halvintresserad, ville mest veta när vi skulle fika så hon kunde få sin risifrutti. Inte ens dinosaurieskeletten drog...Det är nog inte hennes grej ännu. Men vi fikade ute i gräset och det var så skönt. Vill mest vara ute hela tiden nu när vädet är så här skönt. Jag passade på att börja städa av balkongen i eftermiddags så vi kan börja nyttja den. Vi invigde den nu ikväll då vi åt middag där. Jag tror E tyckte det var skönt med, hon satt i sin babysitter i skuggan hur nöjd som helst. Idag fick hon prova hallon/päronpure och den diggade hon väldigt mycket.
Nä, nu vill bankiren bära ner saker i förrådet och jag hör att han tycker att jag ska följa med eftersom det är jag som stället fram grejorna. Sov gott!

Inga kommentarer: