fredag 10 april 2009

Långfredagen

Idag har Stockholm verkligen bjudit på varmt och vackert väder, så skönt! Vi premiärade med grillning ute i solen och lunch ute - hur skönt som helst. Det är väl en av de stora fördelarna med att bo i villa, antar jag. Att kunna vara ute i sin egen trädgård. När jag väl sitter ute i en fin trädgård och vädret är fint så känns det som att jag nästan vill bo i hus. Men solen behöver bara gå i moln för att jag ska ändra mig. Det arbete som är förknippat med att bo i villa är inget för mig, eller bankiren heller för den delen. Hos oss blinkar skilsmässolampan bara vi ska sätta upp en tavla på väggen, så vilken tur att vi bara har en balkong att ta hand om! Men vilken fin balkong är det inte!? Bankiren har fortsatt olja den idag och det kommer bli riktigt fint. I år ska vi köpa en liten större ljuslykta att ha på golvet också. Nice!

Inga kommentarer: