tisdag 7 april 2009

Påsktårta?

Nu har jag varit i affären och klagat igen, börjar bli en vana det här. Till dopet beställde jag rosa marsipanrosor till tårtan och tjejen färsäkrade mig att "vi har bara rosa rosor" så inget kan gå fel, dessutom är de ätbara. Schysst, tänker jag ända tills bankiren kommer hem med dem och de visar sig vara gul/orangea och stenhårda. Vad trött jag blir! Idag var jag och klagade och damen som tog beställningen blev riktigt bestört och jag fick alla pengarna tillbaka samt ett gäng bullar. I like! Det känns ok trots att det tårtan fick en touch av påsk över sig! För den blev ju FIN! Men det är mest min fina mammas förtjänst. Hon är en verklig fena på marängbotten.

Så om man man är missnöjd med något så klaga, tveka inte! Säger man inte något ger man ju sitt indirekta godkännande att man är nöjd.

Inga kommentarer: