måndag 6 april 2009

Puh!

Jag är fortfarande trött efter helgen och känner mig verkligen som en zombi när E vaknar om natten och vill ha mat. Därför tänkte jag att E och jag skulle ha en lugn och skön dag i Sickla köpkvarter; strosa runt, dricka kaffe och njuta av solen och kanske titta i en eller två butiker när hon sov. Tji fick jag kan man lugnt säga. Hon vägrade ligga i vagnen utan satt i selen ända fram till lunch, sov 20 min efter lunch och var därefter astrött men vägrade ligga i vagn/sova. Klockan ett åkte vi hem och då var hon förbannad, inget passade för att hon var så trött. Så mysigt hade vi det. Det hjälpte inte ens att jag berättade för henne att vi gick in i en extra rolig affär. Hon gillar verkligen inte att shoppa och om 15 år är jag nog glad över det men inte idag. Hon vill verkligen vara med hela tiden, kunna se sig omkring. När kan jag ta bort liften och höja ryggstödet lite funderar jag på. Glömmer ofta bort att hon bara är drygt 4 månader. Kanske för att jag hoppas att hon ska bli lite mer nöjd när vi är ute när hon väl kan börja sitta lite. För det blir ju tungt också att bära henne, både i selen och på armen.

Inga kommentarer: