lördag 7 augusti 2010

Nyfiken

För att stilla min nyfikenhet lite har bankiren hjälpt mig att installera en besöksräknare till bloggen, men jag tror att jag blev än mer nyfiken av det. För nu undrar jag vem alla är som hittar hit. Jag har läst samma sak på andra bloggar och aldrig skickat iväg någon kommentar när andra undrat vem som läser deras bloggar, därför känns det extra beige när jag tänker göra samma sak. Men, tänk om vi läser om varandra utan att veta det?!

Så, det vore riktigt ROLIGT om ni som tittar in här skickar iväg bara ett litet, litet HEJ!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helena! Jag läser din blogg och den är ju superbra! Kram Sofia

Mamibami sa...

Tack! Galet att vi inte setts på hela sommaren men nästa vecka så... Saknar dig! Kram (om du nu är den jag tror)

Svenskamednina sa...

Jag är förstås oxå här och kikar!
Kram

Madeleine sa...

Att jag följer er vet du! Puss älskade syster

Mamibami sa...

Mysan - självklart att du är här! Kul! Och du vi bokar ett besök på Petit asap. Kram

Mamibami sa...

Syster - vore tjänstefel annars! kram på dig sista semesterdagen och allt!