lördag 20 februari 2010

Sonja Rykiel + HM = fina kläder



Jag var om en mycket märklig sak idag, då jag åkte ner till HM på Drottninggatan till kl tio. För det första 50-70 m kö, som jag själv stod i 5 min, men det konstigaste var ändå när de öppnade affären. Hur alla - främst tjejer mellan 15-70 år - bokstavligen kastade sig på kläderna, rev åt sig allt vad de kunde för att få med alla storlekar, antar jag, klev igenom klädställningar och trängdes och knuffades utan hänsyn till någon annan. Crazy!
Själv lyckades jag faktiskt handla lite, det mesta jag var intresserad av hittade jag i min storlek. Bra, va? Det här lyckades jag få med mig hem: klänningen var jag så sugen på men jag gillade den inte men det andra följde med mih hem.

De randiga tightsen köpte jag till Ella och Olivia, klänningstjejer som de är. De är SÅ fina och O trampar redan runt i dem.








Inga kommentarer: