lördag 17 oktober 2009

Uppe med tuppen

...är vi som vanligt. På programmet står idag en tur till Högalidsparken med äggsmörgåsar och kaffe i termos, tror även att det blir en vaniljcroissant från Cafe Dello. Kanske hinner vi också med en tur till Kungens Kurva för att titta på en ny bärbar dator, innan bankiren försvinner på fotbollsmatch. Hur man nu kan vilja stå och titta på ett gäng killar som springer efter en boll i kyla och regn -det är över mitt förstånd. Jag bara hoppas att AIK vinner för annars kommer han hem sur och hes. Det räcker med hesheten, tycker jag.
Med tanke på vad klockan är så tror jag att vi hinner med allt detta, men först ska jag höstfixa på balkongen. Jag började igår men hann inte riktigt klart så nu ska jag ut och gräva.
Med dessa ord och denna bild önskar jag er en trevlig helg!

Inga kommentarer: