torsdag 15 oktober 2009

DAGIS

Efter 3,5 månaders uppehåll var det idag dags att hälsa på på dagis, som en liten mjukstart inför morgondagen då O kommer vara där själv. För idag var jag med de 2 timmar vi var där. Jag var helt inställd på att hon skulle vara blyg och vilja stå med mig mest men efter 5 minuter var hon igång och lekte för fullt, så jag kände mig lite överflödig. Hon ville dock ha lite koll på var jag befann mig men ändå. Hon tyckte det var så kul att vara tillbaka och hennes kompisar blev så glada när vi kom. Sånt värmer i mammasjälen! Att det sedan var hur j-la kallt som helst och att vi var på utflykt hela tiden fick jag så att säga på köpet. Imorgon får hon gå halvdag för vi har inte kommit i fas med sovandet här. Känner mig sjuk av trötthet. Ella vaknade 5 imorse och då var det bara att gå upp. Hon är ju inte den som tar det lite lugnt när hon är nyvaken, utan hon öppnar ögonen och 2 sekunder senare vill hon upp ur sängen. Hoppas det blir bättre imorgon! För då ska vi shoppa present till lilla fina V som föddes för en månad sedan. Tur till Knivsta på söndag med andra ord!

Fridens!

Inga kommentarer: