torsdag 29 oktober 2009

En och en kvart

Så lång är min egen tid. Infaller oftast mellan kvart i åtta och nio på kvällarna. Det är den tid på dygnet då jag kan göra vad jag vill. Oftast skulle jag vilja sitta på ett fik och dricka gott kaffe eller gå i affärer och göra av med massor av pengar men oftast blir det lång dusch och vila i soffan med en fin fin bok. Jag håller förnärvarande på med femte delen i serien om Mma Ramotswe - Damernas detektivbyrå - samt en bok om rasismens ideologer av Leo Kramar. Ikväll är jag ju ledig så jag tror det blir ett glas vin dessutom! Nice! Hoppas ni också har det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig!!! /M

Mamibami sa...

O, en hemlig beundrare!!! Haha!
Älskar dig också, bästa s. Skrattar förresten fortfarande åt kenyanen.
Kram och hälsa volvomannen