onsdag 28 oktober 2009

Lov

Ja, då har jag arbetat 3 dagar, så det är väl inte mer än rätt att jag är ledig i två nu, eller hur?! Det har varit riktigt roligt och komma tillbaka och träffa alla arbetskamrater och få vara mig själv istället för bara Olivias- och Ellas mamma (vilket inte är så bara förstås men ni kanske fattar vad jag menar). Dagarna har gått fort och varit perfekta att komma igång på, och jag vet att det blir andra takter på måndag då eleverna kommer. Men, jag får tillbaka mina båda sjuor - som nu är åttor - plus en ny grupp och det känns skönt. Speciellt då de grupper jag lämnade ifrån mig var så bra. Jag har haft en kanonbra vikarie som faktiskt får arbeta kvar på skolan med andra uppgifter resten av året, vilket är super med tanke på betygen som ska levereras om några veckor.

Nu blir det 2 softa dagar med simning för mig och Olivia imorgon samt finlunch med bankiren på fredag.

Inga kommentarer: