onsdag 21 oktober 2009

Soft morgon

Så här lugn och skön morgon var det länge sedan jag hade. Bankiren gjorde frukost och tog båda brudarna till dagis, så jag har gått och plockat lite för mig själv och sitter nu och dricker kaffe och läser tidning. Nyhetsmorgon är på lite i bakgrunden. Very nice! Har jag berättat, förresten, att jag slutat titta på TV. 2 månader i Thailand utan gjorde att vi kom ifrån det helt och hållet och varför titta på massa strunt, som de faktiskt sänder. Har dock fått tips av flera att titta på Svenska Hollywoodfruar i efterhand så det blir det nog. Annars står date med S och G på schemat idag. S är mamma till Olivias kompis S och G är hennes lillasyster. Tror också att vi ska ta med O till BVC för vaccinering mot svininfluensan. Tycker det är svårt att veta om man ska eller inte. Känns inte alls självklart.

Inga kommentarer: