tisdag 12 maj 2009

Shoppingotur

Jag ska verkligen inte shoppa kläder och skor via nätet för det blir ALDRIG bra. Tror ni att jag lär mig min läxa och undviker att göra det? Nej. Och jag blir lika arg varje gång. Som idag tex. Igårkväll klickade jag hem jättefina bikinitrosor från HM. Idag såg jag dem i affären. Och jag inser att; tyget inte är så fint, jag har beställt för stora trosor och jag kommer få betala frakt för mina för stora byxor på 40 kr. Kul? Nej.

Nu har bankiren lovat att påminna mig om detta när jag nästa gång börjar yra om att klicka hem nåt. I och för sig lovade han att göra det förra gången också (Ellos, converse, för stora) och likväl hejade han på i soffan igår.
Jag hade i alla fall tur som hittade den här till kanonpris idag i en affär:

Nu är vi nästan redo för långsemester!

Inga kommentarer: