måndag 26 april 2010

Usch

Ella gjorde en volt nerför trappan i trapphuset i eftermiddags. Jag dog nästan när jag såg henne ramla baklänges och på någon vänster slå i ansiktet i trappan. Jag tror allt gick OK men kollar henne som en galning, nu när hon sover. Hon kommer i alla fall få värsta blåmärket över ena ögat.

Vår lilla tornado.

Update: alles OK med tornadon. Hon har kört järnet ikväll; upp och ner i sängen, kittel på magen och pussar med öppen mun samt vredesutbrott vid pyjamaspåsättning. Sött...

3 kommentarer:

Lillasyster sa...

Min lilla tjej... Det svider i hjärtat när jag läser detta. Stackarn! Kram

Anonym sa...

Kära nånnnnn. Ta det lugnt där borta på söder. Hälsningar från en orolig gudmor. Kram c

Mamibami sa...

Hon har tagit det bra och kört järnet ikväll, så det är nog ingen fara...kramisar till er