onsdag 28 april 2010

Tid

Tid är dyrbart och i dessa tider - sannerligen - en bristvara i mitt liv, i alla fall. Den räcker inte till och jag "makt" över mina tankar först när jag hamnat i säng på kvällen. För då kommer jag på allt jag måste göra, inte får glömma, mail jag måste skicka, personer jag måste ringa, personer jag borde ringa, personer jag vill ringa, vänner jag vill träffa, saker jag måste ta med mig osv. Och jag måste skriva ner allt. Pust.
Tro inte att jag kommer på allt på en gång och går upp och skriver min lista, för att därefter koppla av och somna. Neeeeej. Jag går säkert upp 4-5 gånger vissa kvällar.

Why god why?

2 kommentarer:

Svenskamednina sa...

Det låter som mig på pricken! Varför ska allt komma till en när man ska sova? Nu förtiden har jag alltid en penna och papper på nattduksbordet! :-)

Mamibami sa...

Jag har tänkt på det också men är rädd att jag ska glömma blocket i sovrummet. Jisus, man är väl knäpp antar jag. Saknar din blogg! Ses imorgon!