tisdag 7 september 2010

Trochacerit

eller nåt kallas det för. Min höftåkomma alltså. Eller egentligen inte höftåkomma eftersom själva höften är i finfin kondition, om jag förstod farbror doktorn rätt. Det är musklerna och muskelfästen (ett eller flera I do not know) som blivit överansträngda och inflammerade. Recept:

INGEN LÖPNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(lite konstigt är det ju att de 2 läkare jag sett innan inte hade nåt emot att jag sprang)

Gå hos sjukgymnast för att prova ut specialutformat träningsprogram för endast mig

Antiinflammatoriska tabletter under några dagar så jag ska slippa ha ont.

INGEN LÖPNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shit vad trist alltså. Att inte få springa alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår hur det känns. Inte kul sånt där!

Carro