söndag 5 september 2010

Ny vecka

Veckorna går verkligen fort och vi svischar i full fart in i hösten. Höstskor är inhandlade, jackor, överdragsbyxor och gummistövlar framplockade. Igår handlade jag nya vantar åt tjejerna och behöver plocka fram mina egna. Det är inte mer är 5-7 grader när jag går iväg till jobbet på morgnarna numera.

Det är en vecka då två stora knutar ska lösas upp så jag kan gå vidare och se framåt. Jag har en dejt med farbror höftortoped på tisdag och på onsdag får vi lämna in vår smurf på lagning. Hoppas på det bästa!

Det roliga är i alla fall att min mamma kommer på onsdag och stannar till lördag, så jag tror vi ska gå och inhandla ett fint ljushus som jag lagt mina ögon på några gånger i Etuna. Blir finfint till balkongen i höst!

Ha en bra vecka alla fina som hittar hit! Själv ska jag krypa ner under filten och kurera mig från huvudvärk, feber, halsrossel - en megadunderförkylning alltså.

2 kommentarer:

Svenskamednina sa...

Krya på dig! Jag saknade dig på jobbet idag! Du får se till att bli frisk till på fredag.

Tänkte på dig igår då vi var och kikade på Starten på tjejmilen. Vi hade helt glömt bort att det var utan kom bara förbi då vi var på väg till kaknästornet. Nästa år får du ta den eller då kanske du kör stockholmsloppet på lite över 2 mil!

Mamibami sa...

Åja, sakta i backarna nu. Vi tar väl Vårruset som en start och då hänger du väl på?!
Klart jag är frisk till på fre! Ser fram emot det så...