söndag 13 juni 2010

Vroom...

och så var helgen slut - igen! Nu väntar 1,5 dagars arbete och sen så är det semester till den 11 augusti. Hur skönt ska det bli? Ganska, förstås. I fredags firade jag och några fina tjejer att det är juni och semestern ligger framför oss. Vi hade så kul och jag hamnade inte i säng förrän sent!!!!!!! Man behöver det ibland - många skratt, god mat och fina vänner runt sig.

I veckan som kommer väntar simskola för stora varje dag. Verkade som en kanonide när jag bokade, men den känns inte lika klockren nu. Varje dag. I två veckor.
Jag måste också få in 2-3 löprundor; sprang 6 km på 33 min idag.
Shoppingtur med Sofia på onsdag. Vi laddar på Petit France.
Utvecklingssamtal på torsdagmorgon för O.
Sommaravslutning på ti med Ellas dagis.
O hemma på fredag.
Lekdejt på to med S.

Inte är man sysslolös i alla fall.

1 kommentar:

Lillasyster sa...

Ny layout, snyggt! Kram