tisdag 2 juni 2009

Sluter

Idag är jag faktiskt helt slut som människa, så Ella och jag har tagit det extremt lugnt idag. Det var först efter hämtning på dagis som det blev lite fart då vi följde med Olivias kompis S hem. Vi kom inte hem förrän efter halv 8. Fast det blev nog lite väl sent eftersom O fick 5-6 vredesutbrott på vägen hem.

Imorse trodde jag att det(seg i kroppen, kallsvett, nästan illamående, huvudvärk) berodde på att jag höll på att bli sjuk/magsjuk men det blev inget. Nu ikväll vet jag bättre, tror jag. Ryggont. Jag har känt i några dagar att jag är lite öm runt ryggraden en bit ner mellan skuldrorna men idag och framför allt em/ikväll gör det outhärdligt ont, känner mig öm i huden ända upp till nacken och fram runt på revbenen. Måste nog ringa och boka tid imorgon...utnyttja den där privata sjukförsäkringen som jag betalar dyrt för varje månad. Det braiga är att då får jag en tid samma dag. Roligare än så här blir det inte idag. God natt!

Inga kommentarer: