söndag 25 juli 2010

Under veckan som gått...

- har jag shoppat en del på rean
- har vi lämnat brudarna hos mina päron i 2 dygn
- ätit finfin middag på Riche med bankiren
- har jag diggat Kent på Långholmen med bankiren och svägerskan
- har vi hälsat på hos fam T på deras ö = sommarparadis utan dess like!!

En bra vecka, alltså! Nu är det två och en halv kvar. Får se hur det blir med uppdateringen...Imorgon står besök hos il doctore (för min del) samt kalas hos bankirens faster på programmet.

P.S. Jag har kanske fått någon form av inflammation i muskler/muskelfäste vid bäckenet på högersida? Jag haltar som värsta tanten.

Update: jag hade rätt! Det var trochasterit. Men, då vet ni alla min status...nåt med muskelinflammation vid bäckenet. Så jag fick en spruta rätt in i härligheten. AJJJJ!

Inga kommentarer: