lördag 8 maj 2010

Tröttisar

Våra små sötnosar är trötta och slitna. Vaknar man fem-halv sex varje dag så blir man det, vilket inte är konstigt alls. Olivia höll på att kräkas av trötthet nyss men ligger och sover med lillasyster i skrivande stund. Så - inställda planer för oss idag. Det blir lite plock för mig och bankiren under dagen och så kommer brudarnas faster och sover över ikväll.

Jag känner mig också lite sliten, då jag var ute och nattsuddade lite igår. Kom inte hem förrän halv 2. Jag kände mig så bakis imorse men drack endast 2 glas rosa cava. Men kul hade vi jag, S, I, N och K. That´s what counts.

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

Svenskamednina sa...

Det var verkligen kul igår. Precis vad vi behövde! Nu får vi boka in en vinkväll till om inte all för lång tid. Kram på dig och ha en msyig helg! Kan tala om att det var inget skönt ute så ni kan med gott samvete stanna inne i värmen!