tisdag 30 mars 2010

Helt plötsligt...

...fick jag en kväll över. Det var jag inte beredd på...Vad ska jag göra med all tid? Egentligen skulle jag behöva städa, plocka saker, tvätta, bära ner saker i förrådet, förbereda påsken m.m. men det väljer jag att glömma.
Ska nog beställa mig en bok och dricka lite kaffe.

...har vi värsta klädbråken här hemma på morgnarna. Behöver ändra taktik för vi har inte tid med detta kl 6.15. Ungen är dessutom så förbenat verbal och duktig på att diskutera att jag ibland känner att jag pratar med tonåring.

...är vi inne i april och jag har inte hängt med känner jag. Tiden går verkligen FORT.

...kom jag på att vi ska överraska Ellas fina fröknar med ett påskägg på torsdag, som tack för en bra inskolning och första tid på dagis.

Update:
bok beställd - check
kläder framlagda av Olivia och mami tillsammans - check
påskägg fyllt med godis inhandlat - check

Inga kommentarer: