söndag 2 augusti 2009

Ahhhhhhhh.......

Så skönt jag har haft det i helgen! Tog tåget hem till Etuna i fredags för att softa hemma hos mina päron. Eller det var bara jag och mamma för pappa var med syster yster, volvomannen och hans päron i G-borg på U2 konsert. Så vi åt SÅ god lax i fredagskväll med hemgjord snaps till samt vin och drink efteråt. Sen sov vi gott.
I lördags gick vi på stan, åt lunch ute, köpte smågodis och åt god mat igen. Min FINA mamma, som är så himla duktig på att laga mat och baka, gjorde plommonspäckad fläskfile med honungsglaserade rotfrukter till. AHHH....Då var pappa hemma igen, så vi åt på balkongen och satt och pratade länge.
Det var en välbehövlig helg för mig som levt med mina fina flickor tätt, tätt de senaste 3 veckorna. Nu är det kul att vara hemma igen och hoppas vädret blir bra nästa vecka så vi kanske kan bada?!
Nu ska vi äta nybakade tekakor som bankiren nyss tagit ur ugnen så Trevlig kväll!

Inga kommentarer: